søndag den 13. januar 2008

Pool-oplevelse i januar

Hold da op...
Nu har jeg undret mig over at folk ikke kunne kommentere indlæg på min blog, og så kan jeg ikke engang selv ! Lisette kommenterede i dag vores vinterbadning og jeg ville svare hende...
Jeg kunne se min kommentar blev sendt, men jeg kan ikke se den er kommet ind :-(
Den må være forsvundet i cyberspace... Nå jeg kan da skrive her...
Til morgen stod jeg som sædvanlig med min badekåbe på ved poolen for at tage min morgendukkert. Jeg lytter altid og kikker mig omkring ... Kommer der nogen udenfor ? (vi bader uden tøj på, så.....!) Hækken er tæt om sommeren, så er det ligegyldigt, men om vinteren er hækken lidt tynd, og man KAN kikke ind nogen steder. Poolen ligger ikke langt fra hækken.
OK.. Der var helt stille, ingen fare. Jeg smed badekåben og ville gå ned i vandet. Jeg nåede ikke så langt før en lydløs cyklist kørte forbi - lige udenfor. Det var vores nabo, der skulle til bageren efter morgenbrød! Altså... Jeg skyndte mig ned i vandet. Da jeg stod op var han væk. Hvor VAR jeg flov.

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

brrrr!
jeg har også sendt nogle kommentarer, men de vises ikke. så du må finde én eller anden it-kyndig til at kigge på det for dig.
kh.fra Island
Frida

Jane sagde ...

Jeg er imponeret over at du bader ude om vinteren, uh jeg fryser bare ved tanken, men det er sikkert sundt.
Skidt da med at naboen måske så dig, du har vel ikke mere end vorherre har skabt;-)
Kh Jane

Anonym sagde ...

Jeg har tænkt på, om det mon er en dårlig idé sådan at offentliggøre
min morgenfærd. Måske står der en kødrand udenfor i morgen tidlig...
Nå.. dem om det...
Jeg tror de løber skrigende væk.
Du skriver Enai...
"ikke mere end hvad vorherre har skabt"
Jeg fortalte Hans, hvad du havde skrevet, hvortil han sagde...
"men måske har vorherre snydt lidt med vedligeholdelsen"...

Taxastrikkeren sagde ...

Hvis jeg kom i taxaen så dyttede jeg nok - hihi.
På nogle blogge går der et lille stykke tid før de nye kommentarer er at se og på andre skal man lige opdatere siden.

Gitte fra Randers

Annette sagde ...

Godt gået med morgenbadningen - jeg er en kylling ved tanken om at skulle i koldt-koldt vand...
Mht. naboen - så er det ham der kigger IND til dig i DIN have - såe....og det er nok ham der blev mest flov over at have kigget...
kh
Annette

http://easyhitcounters.com/step3.php?username=nicoline&style=7seg