søndag den 6. januar 2008

Broderi på saddelunderlag til Astas veninde.

Asta har en lille veninde, der er helt syg for at få et saddelunderlag magen til det, Asta fik i julegave. Hvad kan man forlange for sådan et arbejde ? Jeg kender ikke den pige, har aldrig set hende. Min datter ringede og spurgte. Samtidig fortalte hun at man kunne få det lavet professionelt (!) på begge sider for 139 et sted hun har fundet på nettet. Måske forventer man at jeg bare gør det for sjov - gratis. Jeg kunne forestille mig noget i retning af 150 kr. for eet broderi med hestesko og 2 navne... og 200 kr. for 2, hvis der skal være broderi på begge sider.

Desuden har jeg travlt med at stikke. Om 8 dage er det Astas fødselsdag. Jeg skal gerne have strikket en trøje, som jeg ikke har begyndt på endnu - men først skal Fridas trøje af strømpegarn være færdig. Altså næsten 1½ strikketrøje på 8 dage.
Jørgens trøje strikker jeg i hånden (1 nøgle garn hver dag) Han har fødselsdag d. 31.1

Det er næsten ikke til at overskue også at skulle brodere saddelunderlag til en fødselsdag mere i januar, så da moderen ringede i dag rådede jeg hende til at kontakte den netbutik, hvor hun kunne få det lavet på begge sider for 139 kr. Den pris vil jeg ikke lave det for - og desuden har jeg dårligt tid til mere her i januar. Jeg har det lidt dårligt med at have sagt nej.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Her Nico.
Det virker fint, jeg kan bare ikke se linket, før jeg kører musen over den.

Rikke sagde ...

Mit problem er ligesom Kamilla, at den linie, hvor der står "skriv kommentar" er samme farve som baggrunden.

Unknown sagde ...

hej nico..så fandt jeg dig også

fin blog du er ved at banke op

jeg fik sat en tæller ind i går aftes, som viser hvorfra i verden der er besøg
kik her
http://cafeolivia.blogspot.com/
ganske sjovt

hej fra lilian

http://easyhitcounters.com/step3.php?username=nicoline&style=7seg