tirsdag den 11. marts 2008

Grupper jeg følger på Yahoo

På Yahoo følger jeg med i flere grupper.
Det der liige nu optager mig mest er
Embird_Studio og
DigiStudio
Jeg prøver ihærdigt at sætte mig ind i digitaliseringens mysterier.
Selvfølgelig kan man købe broderimønstre og man kan finde mange gratis på Internettet, men det kunne være sjovt at prøve at lave dem selv. Det er bare ikke liiiiige sådan noget man sætter sig ned og gør.. Jeg hader manualer... men det er nødvendigt her og jeg er efterhånden glad for Carolyn Kebers vejledninger som er købet hos www.secretsof.com
På Yahoo får jeg i min mailbox alle de indlæg der skrives i "mine" grupper.
Udover de 2 digitaliseringsgrupper læser jeg mails i
Webstrik
og en anden strik-gruppe, hvor jeg indtil videre kun kikker med
Skp 2008
Den handler om sokker og der bliver lagt opskrifter ind.
Endelig kikker jeg med i
Broderi-inspiration
hvor der bliver lagt billeder ind af broderiarbejder til inspiration. Jeg skriver kun sjældent derinde og havde kun lagt et enkelt billede ind... men nu tog mig lige sammen og lagde lidt billeder ind med en henvisning til min blog, så interesserede kan læse mine kommentarer til de forskellige arbejder. Måske kunne nogen have lyst til at give mig et par fiduser med på vejen i en kommentar herinde - men ellers har jeg intet imod at mine ideer bliver kopieret.
Ravelry
et forum for strik og hækling fra hele verden med billeder.

Ingen kommentarer:

http://easyhitcounters.com/step3.php?username=nicoline&style=7seg