onsdag den 25. februar 2009

Aktive led.. dårlig kommunikation

Altså hvor er det irriterende. Jeg har meldt mig til et træningsprogram hos "Aktive led" hvor man ville lave nogle gode øvelser til specielt mig.
Jeg skulle downloade Adobe "Flash player", hvorefter jeg ville få adgang til nogle små videoer med øvelser. Jeg har aldrig fået adgang... Jeg har spurgt i Aktive leds forum, hvad jeg skal gøre, men får aldrig svar. Jeg har modtaget en mail, hvor man spørger hvordan de 3 første uger er gået. Jeg kan kun svare godt el. dårligt, ikke stille spørgsmål.. De vil blot sende nye ubrugelige øvelser til mig. Æv...
Jeg bruger Internet Explorer som browser, når jeg prøver at hente Flash-player der siger den at programmet ikke understøttes af IE. Jeg må nok opgive at komme videre.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Prøv at gå i kontrolpanel og afinstaller flashplayer hvis du allerede har en gammel version og prøv så at installere igen.

Ellers prøv at tjekke om du har alle opdateringer til din windows version og så prøv igen at installere.

Håber det lykkes for dig.

Mvh lotte

http://easyhitcounters.com/step3.php?username=nicoline&style=7seg