søndag den 16. december 2007

Vinterbadning


Det er vores 2. år med vinterbadning.
Kun een ting holder os fra at hoppe i poolen hver morgen året rundt.
Det er IS.....
For en måneds tid siden var der is på poolen og vi stod der skuffede med badekåber på parat til det daglige gys, men vi gik ind igen...

Måske bliver det som på dette billede fra marts 2007 ?


Efter et par dage var isen væk og siden har vi igen nydt det hver morgen.
I dag var der is på træterassen omkring vandet og på poolstigen ....
Det VAR koldt, men muligt. Måske er der snart slut...for et par måneder, hvem ved ?
Men en herlig fornemmelse er det, når man efter en kort hurtig svømmetur står på det varme badeværelsesgulv og tørrer sig .. man bliver nærmest høj af det og vi synger og traller bagefter.
... og kaffen og morgenmaden nyder vi dobbelt efter sådan en morgen.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

brrrrrrrrrrrrrrr.....gys..
det skulle jeg betales godt for...

Lisette sagde ...

aj altså, jeg bliver helt misundelig ;-))) - jeg vil så gerne have min egen pool, som kan bruges til vinterbadning... men suk, jeg må nøjes med at nyde billedet og så ellers bruge fantasien til at forestille mig hvor dejligt det må være at hoppe i midt om vinteren... Jeg vil ønske for jer, at I kan komme i hver dag hele vinteren igennem :-D
Lisette
ps..jeg synes du er kommet fint fra start med bloggen - og din hjemmeside. jeg så med glæde din forklaring omkring væven - det er en ting jeg også gerne vil igang med, når børnene er flyttet hjemmefra(om 10-12 år).

http://easyhitcounters.com/step3.php?username=nicoline&style=7seg